jueves, 2 de junio de 2011

ADSL 10 Mb




Fa un any vaig contractar una línia ADSL de 10 Mb, fins avui mai vaig aconseguir la velocitat contractada, sembla que el problema rau en el meu ordinador. Aquestes fotos són de la instal lació telefònica que dóna servei a casa meva. No em queda més remei que reparar el meu ordinador per aconseguir la velocitat d'accés de 10 Mb, que sens dubte la companyia telefònica m'ofereix.

Hace un año contraté una linea ADSL de 10 Mb, hasta hoy nunca alcancé la velocidad contratada, parece ser que el problema radica en mi ordenador. Estas fotos son de la instalación telefonica que da servicio a mi casa.
No me queda mas remedio que reparar mi ordenador para conseguir la velocidad de acceso de 10 Mb, que sin duda la compañia telefonica me ofrece.

A year ago I hired a 10-Mb ADSL line, so far never reached the contracted rate, it seems that the problem lies with my computer. These photos are from the telephone facility that serves my house. I have no choice but to repair my computer to get the access speed of 10 Mb, which certainly gives me the telephone company.

1 comentario:

  1. Que has fet amb aquests cables!!! Ja l'estas lian...
    PD:per cert et falta amb frances i amb japo,el japo li pots dir a la Yuki Murakami que t'ajudi.

    ResponderEliminar